Saturday, May 2, 2015

Shortest Bot [Working 100%]


අද ඉතින් කියන්න හැදුවේ පහසුවෙන් සල්ලි හම්බ කරගන්න පුළුවන් විදිහක් ගැන ඉතින් මේ shortest කියන්නේ adf.ly වගේ ලින්ක් short කරලා සල්ලි හම්බ කරන්න පුළුවන් site එකක්....ඉතින් මේ අලුත් site එකේ payment එහෙමත් හොදයි අනික දැන් adf.ly වලට bot වැඩ කරන්නේ නැහැනේ... එක හින්ද මමත් මේ site එකට මාරු උනා.... :) ඉතින් ඔයාලත් පුළුවන් මේ මම දෙන bot එක use කරලා නිකන් සල්ලි හම්බ කරන්න... මේ bot එක මමත් use කලා හොදටම වැඩ... එහෙනම් ඉතින් මම පහලින් ලින්ක් එක දාල තියෙනවා download කරලම බලන්නකෝ.... ආ අනිත් එක තමා මේ bot එකෙන් හරියට වැඩ ගන්න විදිහ බලාගන්න මම පහල video  දාල තියෙනවා... එහෙනම් මම ගිය සුබ දවසක් !!!

ඉස්සෙල්ලම මේ ලින්ක් එකෙන් ගිහිල්ල register වෙන්න.


මෙන්න බලාගන්න මගේ account එක... දැන් හරිනේ.... :) මම bot එක use කරලා තම ඉතින් ගේම දුන්නේ..

මෙන්න bot එක....






Share this

2 Responses to "Shortest Bot [Working 100%]"

  1. බෑන් වෙයිද දන්නෙ නෑ :3

    ReplyDelete
  2. අවුලක් උනේ නැහැ බන්...මගේ acc එක තාම වැඩ... :)

    ReplyDelete